UVJETI KORIŠTENJA
Pravne činjenice…
Mi smo I CAN ICON j.d.o.o., tvrtka registrirana u Hrvatskoj. Naše sjedište je u Donjem Kraljevcu 40320, Murska ulica 48.
Kada kupujete s nama (ili pristupate našim uslugama i web mjestima (naše “Web stranice”), primjenjuju se ovi uvjeti. Oni su važni za nas oboje jer određuju što jedni od drugih očekujemo, a daju vam i korisne informacije. Naravno, ako vam treba još nešto, kontaktirajte nas u kućici “KONTAKT“- uvijek vas volimo čuti!
Redovito ažuriramo ove uvjete te ih svako toliko mijenjamo, zato se ne zaboravite vratiti prije kupovine jer će se primijeniti najnoviji set.
O tebi…
Da biste kupovali kod nas, morate:
• imati najmanje 16 godina;
• imati kreditnu ili debitnu karticu koju prihvaćamo, paypal račun (detalje o trenutnim pružateljima usluga plaćanja potražite na dnu stranice);
• biti ovlašten za upotrebu te kreditne ili debitne kartice (npr. ona je na vaše ime ili imate dozvolu za njezinu upotrebu).
Dio robe koja se prodaje putem naših web stranica možda nije prikladna za osobe mlađe od 18 godina.
Kod naručivanja…
Kada predajete narudžbu, trebali biste primiti e-poštu s potvrdom o primitku narudžbe. Zatim provodimo standardnu provjeru pred autorizacijom kako bismo bili sigurni da na kartici ima dovoljno novca.
Vašu narudžbu prihvaćamo tek nakon odobrenja plaćanja i terećenja platne kartice (a zatim se ugovor sklapa na temelju ovih uvjeta).
Ne možete promijeniti narudžbu – morat ćete otkazati (i / ili vratiti izvorne artikle) i ponovo naručiti.
Sve narudžbe ovise o dostupnosti i potvrdi cijene narudžbe. Ne brinite, ako postoji problem s narudžbom, stupit ćemo u kontakt s vama ili nam se možete obratiti u djelu „KONTAKT“ na web stranici.
Vrlo povremeno ćemo možda morati odbiti ili otkazati narudžbu ili zatvoriti ili zamrznuti račun (čak i ako smo prethodno potvrdili vašu narudžbu) – npr. ako primijetimo nešto neobično na narudžbi, ili je istovremeno naručeno previše artikala, a digitalizacija webshopa nije pravovremeno osvježila količine i količina više nema. Ako vam se ovo dogodi i mislite da smo pogriješili, nemojte otvarati – kontaktirajte KONTAKT: služba za korisnike i oni će rado razgovarati o tome putem e-maila.
Cijene i opisi proizvoda…
Ovdje se puno toga događa u sjedištu I CAN ICON-a i s vremena na vrijeme naši zauzeti ICON-ci mogu pogrešno cijeniti ili opisati proizvod ili promociju. Ako otkrijemo pogrešku u vezi s bilo kojom robom koju ste naručili, reći ćemo vam PROMPTNO i dati vam mogućnost ponovnog potvrđivanja narudžbe (po ispravnoj cijeni) ili otkazivanja.
Ako ne uspijemo stupiti u kontakt s vama, tretirat ćemo narudžbu kao otkazanu. Ako otkažete i već ste platili, vratit ćemo vam iznos u cijelosti.
Cijene uključuju PDV (gdje je primjenjivo).
Ovisno o vrijednosti vaše narudžbe ili odabrane opcije dostave ili adrese, mogu se naplatiti i troškovi dostave (vidi dolje). Takvi dodatni troškovi bit će jasno prikazani tijekom postupka plaćanja u „Ukupni trošak“
Dostava…
Sve I CAN ICON proizvode radimo sami, trudit ćemo se ispoštovati sva vremena isporuke od najkasnije 2 tjedna, ali ponekad može doći do kašnjenja – npr. zbog kašnjenja poštanskih pošiljaka, logistike ili lošeg vremena. Ažurirat ćemo vas što više možemo, a vi biste trebali moći pratiti napredak svoje pošiljke.
Kontaktirajte službu za korisnike ako imate bilo kakvih problema ili pitanja.
POVRAT ROBE I POVRAT NOVCA…
Želite li saznati više o našoj politici povrata? Pročitajte dolje za više informacija.
Vraćate neželjenu stavku?
Razumijemo, ponekad vam se jednostavno nešto ne sviđa i želite novac natrag. Ne brinite, sve dok je predmet još uvijek u izvornom stanju, prihvaćamo povrate, u skladu s donjim pravilima, koja uključuju pravila o poštenoj upotrebi. Nijedno od ovih pravila ne utječe na vaša zakonska prava.
Povratak iz tuzemstva i inozemstva?
Ako vratite predmet koji zahtijeva povrat novca u roku od 28 dana od dana kada vam je predmet isporučen ili dostupan za preuzimanje, dat ćemo vam puni povrat putem izvornog načina plaćanja.
Za sve povrate cilj nam je vratiti vam novac u roku od 14 dana od primitka vraćenog predmeta.
Ako tijekom navedenog vremenskog okvira zatražite povrat za stavku, ali nam je iz nekog razloga ne možete vratiti, kontaktirajte – ali povrat ćemo izvršiti po našem nahođenju.
Nakon toga?
Ne prihvaćamo povrat neželjenih predmeta nakon navedenog odgovarajućeg razdoblja povrata. Ako pokušate izvršiti povrat, možda ćemo ga morati vratiti na vašu zadanu adresu za dostavu i tražiti da podmirite troškove dostave.
Izvorno stanje
Higijena i sigurnost naših kupaca izuzetno su važni, pa se određeni predmeti ne mogu vratiti za povrat, uključujući:
Donje rublje ako higijenska brtva nije netaknuta ili su naljepnice slomljene
Kupaći kostimi ako higijenska brtva nije netaknuta ili su naljepnice slomljene
Ništa od ovoga ne utječe na vaša zakonska prava.
Naravno, u redu je isprobati neki predmet kao u trgovini, ali molim vas da ga zapravo ne nosite. Ako nam se predmet vrati oštećen, istrošen ili u neprikladnom stanju, nećemo vam moći vratiti novac i možda ćemo vam ga morati vratiti (i tražiti da podmirite troškove dostave). Svi se predmeti pregledavaju po povratku.
Sve vraćene predmete treba poslati u izvornom stanju i pakiranju, gdje je to moguće, uključujući oznake.
Odgovornost
Za vraćene predmete odgovorni ste tako dugo dok ne dođu na našu adresu, pa pripazite da su pravilno spakirani i da se usput ne oštete!
Budući da paket ostaje vaša odgovornost dok se ne vrati s nama, pobrinite se da dobijete dokaz o poštarini u slučaju da nas trebate kontaktirati u vezi s povratkom.
Ne odgovaramo za bilo kakve stvari koje nam se greškom vrate (to se događa!). Ako uspijemo pronaći artikle (nije uvijek moguće) i želite da vam se vrate, možda ćemo zatražiti da podmirite troškove dostave.
Poštena uporaba
Ako primijetimo neobičnu aktivnosti povratka koja nije pravilno tretirana: npr. sumnjamo da netko zapravo nosio artikle kupnje te ih odlučio vratiti, i kontinuirano naručuje i vraća nošeno- tada ćemo možda morati deaktivirati taj račun i sve pridružene račune. Ako vam se ovo dogodi i mislite da smo pogriješili, kontaktirajte službu za korisnike i rado ćemo o tome razgovarati s vama.
Ako je vaš račun deaktiviran i trebate izvršiti valjani povrat, obratite se korisničkoj službi. Oni će vam dati oznaku za povrat, iako ćete vi biti odgovorni za troškove vraćanja robe nama.
Imajte na umu da zadržavamo pravo pokrenuti pravne korake protiv vas ako se predmeti koje vratite ne podudaraju s onim što ste naručili.
Mogu li zamijeniti svoj predmet?
Mi ne nudimo zamjene. Ako želite drugu veličinu ili boju, vratite svoj neželjeni predmet i pošaljite novu narudžbu.
Vraćate neispravan ili neispravan predmet?
Prije povratka dužni ste poslikati neispravan predmet/artikl i kontaktirati službu za korisnike te će vas služba za korisnike dalje uputiti.
Promo kodovi…
Povremeno vam možemo dati promotivne kodove pomoću kojih možete smanjiti cijenu određenih proizvoda. Zapamtite, na vama je da unesete kod na naplati!
Svaki promotivni kod ima svoje uvjete, koji će biti jasni u trenutku kada vam se izdaju (npr. Koji proizvodi, jednokratna / višekratna upotreba, kada se može koristiti itd.).
Ako dobijete jedinstveni promotivni kod koji je namijenjen samo vama (npr. rođendanski promotivni kod), molimo vas da ga držite u tajnosti i ne dopustite da ga netko drugi koristi ili zloupotrebljava (npr. Nemojte ga objavljivati na društvenim mrežama). Ako mislimo da postoji ili je bilo zlouporabe promotivnog koda na bilo koji način (npr. Prodaja ili dijeljenje s drugima), možemo otkazati vaš promotivni kôd i / ili suspendirati ili čak zatvoriti vaš račun bez da vam to kažemo.
Mi to ne volimo raditi, ali ako se promotivni kod ne može pravilno pokretati jer netko ili nešto svima kvari zabavu – npr. prijevara, neovlašteno miješanje, tehničke pogreške ili bilo što drugo što je izvan naše kontrole što utječe na funkcioniranje ili poštenost Promotivnog koda – možemo otkazati, izmijeniti ili suspendirati Promotivni kôd
Vaše informacije…
Državna (GDPR) Pravila o privatnosti određuju kako ćemo koristiti vaše podatke.
Stvari koje ne biste trebali raditi …
Znamo da je očito, ali ne smijete zloupotrijebiti naše web stranice, (npr. Hakirati, uvesti viruse, trojanske programe, crve, logičke bombe ili drugi tehnološki štetan materijal ili izvršavati napade uskraćivanja usluge itd.) ili se na neki drugi način petljati s našom tehnologijom ili funkcionalnošću ili kradete podatke nas ili naših kupaca. Činjenica bilo koje od ovih stvari može biti kazneno djelo, ali također nas sprječava da svojim vjernim ICON kupcima pružimo najbolju uslugu, pa ih shvaćamo zaista ozbiljno. ICON će prijaviti svako takvo kršenje ili aktivnost (i sve podatke o ljudima koji ih provode) nadležnim tijelima za provođenje zakona.
Preporučujemo vam upotrebu softvera za zaštitu od virusa kada koristite bilo koju web stranicu, uključujući našu. Iako imamo posvećeni tim koji naporno radi kako bi spriječio da se ljudi petljaju s našom web stranicom, ne možemo garantirati da će ona uvijek biti zaštićena od bugova, virusa ili stvaratelja problema.
Oh, i ne smijete koristiti automatizirane sustave ili softver za izdvajanje podataka s naše web stranice.